Eerste dagen down under - Reisverslag uit Vale Park, Australië van Marissa Zegers - WaarBenJij.nu Eerste dagen down under - Reisverslag uit Vale Park, Australië van Marissa Zegers - WaarBenJij.nu

Eerste dagen down under

Blijf op de hoogte en volg Marissa

02 December 2013 | Australië, Vale Park

Ha!

Even een snelle update van de eerste dagen down under!

Dinsdag om 14:40 ben ik vanuit Amsterdam vertrokken richting Adelaide, via Dubai. Ik had er echt ontzettend veel zin in. Maar laten we eerlijk zijn, toen mijn ouders mij hadden uitgezwaaid bij de douane en ik helemaal alleen in de gate zat vroeg ik mij toch wel even serieus af waarom dit mij zo'n goed idee leek..?

Maar dat is al snel helemaal goed gekomen. Na een reis van een kleine 24 uur stonden Sharon en Thomas mij op het vliegveld op te wachten. Bij hen zal ik de komende 6 weken verblijven :-)

Op vrijdag heb ik kennis gemaakt met mijn nieuwe stageplek. Het was even uitvogelen hoe ik er het beste en snelste kan komen, aangezien het 20 km verderop ligt, maar uiteindelijk kom ik er met de fiets en de bus binnen een uur. Nu alleen nog even aan de goede kant van de weg fietsen en alles gaat helemaal goed komen ;-)

Natuurlijk heb ik ook al snel een kijkje genomen in de stad en een dagje van het strand genoten, heerlijk! De stad ziet er erg mooi en gezellig uit en er is hier een hoop te doen dus ik ga het druk krijgen de komende weken.

Mijn eerste zondag in Australië werd in beslag genomen door de MS mudrun. Een run van 5,6 met obstakels en veel, heel veel modder (en helaas om 08:30 ' s ochtends... ) Waarom? Dat vroeg ik mezelf ook al af maar als je het eenmaal hebt gedaan weet je het! Zowel voor het goede doel als voor de hilarische ervaring en de foto's.
Dus mensen.... degene die mij de komende tijd vraagt voor een vrijgezellenfeestje weet wat haar staat te wachten.. :-)

Vandaag begin ik aan mijn laatste co-schap op de gynaecologie/obstetrie. Het is half 7 en ik zit lekker te ontbijten en te relaxen in de bus (zo moet je het maar bekijken als je om 06:00 op moet staan de komende 6 weken).
Nog even bikkelen en dan ben ik helemaal klaar en ga ik lekker vakantie vieren met Karijn!

Welterusten allemaal en tot de volgende update!

Cheers!

P.s nieuw nummer: +61497986944

  • 03 December 2013 - 18:46

    Masja:

    Ha Maris,

    Je vermaakt je goed zo te lezen. Al net zo druk als dat je hier altijd in Nijmegen was haha!
    Hier wordt het steeds kouder, dus je maakt ons wel jaloers met die zonnige strand foto's...
    Je hebt dus een nieuw nummer, moet ik dat dus voor de whatsapp gebruiken?
    En heb je al een postadres? Tja, een verjaardagskaart gaat het natuurlijk niet meer redden voor donderdag...

    Nog heel veel succes en plezier met alles, we wachten je volgende update af!

    Heel veel liefs,
    Masja

  • 05 December 2013 - 13:11

    Theo En Wilma:

    Hoi Marissa,

    Mooie foto's. We wisten al dat je gek op varkentjes bent, haha. zie modderbad.
    Je kunt maar ergens gek op zijn toch !!!
    Lekker dat je met een uur op je stageplek kunt zijn met fiets en bus.
    Erg knap dat je dit onderneemt. Pluim hoor !!!!!!!!

    Wilma en ik willen je feliciteren met je 27e verjaardag, PROFICIAT meisie.

    Succes met de stage en vooral lekker chillen in de after party / vakantie periode.


    Groetjes Theo en Wilma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marissa

De komende 11 weken zal ik verblijven in Australië! Ik zal beginnen met 6 weken coschap op de afdeling Gynaecologie/Obstetrie in het Lyell Mc Ewin Hospital te Adelaide. Op 13 januari zal Karijn ook in Adelaide arriveren waarna we samen 4 weken gaan rondreizen richting zuiden, binnenland en oostkust :-)

Actief sinds 25 Nov. 2013
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 5052

Voorgaande reizen:

26 November 2013 - 09 Februari 2014

Marissa goes down under

Landen bezocht: